חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

יובש בעיניים08/02/2016

שלום
אני כבר שלוש שנים סובלת מיובש בעיניים. בהתחלה השתמשתי ב REFRESH TEARS אבל הטיפות לא היו עוזרות לי לפני שבוע הרופא נתן לי לשים טיפות TEARS NATURAL ואמר שצריך להשתמש רק 3-4 פעמים ביום.
אני משתמשת במחשב זמן רב במהלך היום ובגלל זה יוצא לי להשתמש בטיפות יותר מ 4 פעמים ביום בגלל ההרגשה של חום וגירוד בעין. האם זה בריאותי להשתמש בטיפות יותר מהכמות שהמליץ עליה הרופא ?? מה אני יכולה לעשות בנוגע לדבר הזה.. אני מרגישה באי נוחות ובכאב ראש חזק מעל העיניים..
אשמח לקבל המלצות.. נמאס לי כבר מההרגשה הזאת.

רונא

רונא שלום רב,

אין כל הגבלה על תדירות השימוש בתחליפי דמעות במשך היום. ניתן לשים 3 פעמים ביום, 10 פעמים ביום, כל שעה או כמה שתרצי. כל אחד משתמש בתחליפי דמעות לפי הצורך. חשוב לזכור שתחליפי הדמעות אינם תחליף אמיתי, מכיוון שאינן מכילות את כל מרכיבי הדמעות (חלבונים, שומנים, רב סוכרים, אנזימים שונים וכו'). הן יכולות להביא להקלה רגעית, בכך שהן מקילות מעט על תחושת היובש. אם הטיפות לא מספיקות, ניתן להשתמש בג'ל (טיפות סמיכות יותר) כגון ויסקוטירס, הילו-ג'ל או ג'נטיל ג'ל.

הטיפול ביובש בעיניים, מלבד תחליפי דמעות, כולל גם טיפול מקומי בנוגדי דלקת שונים, ובמקרים בהם היובש משמעותי - גם חסימת ניקוז הדמעות בעזרת אטמי סיליקון (Punctal Occlusion). אנא פני לרופא עינים מומחה לקרנית לבדיקה וטיפול.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה