חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

טיפות אף אם אל ליקויפילם23/12/2020

שלום, נתנו לי מרשם לטיפות אף אם אל ליקויפילם . אני חודש אחרי ניתוח PRK והרופא אמר לי להשתמש בטיפות אלו 3 פעמים ביום למשך חןדש, חודש לאחר מכן פעמיים ביום, וחודש שלישי פעם ביום. לפי התגובות שקראתי באינטרנט לגבי טיפול אלו שזה טיפול שצריך להיות קצר טווח. בביקורת שערכתי אתמול ובה הוא נתן לי את המרשם ציינו שאני במצב מצוין ואין שום בעיות בכלל, כבר חודש אחרי אני רואה מצוין וזה ישתפר עוד. אז למה הוא בחר לתת לי את סוג הטיפות האלו נגד דלקת? וגם למשך 3 חודשים זה הרבה זמן…? תודה 🙂

שלום רב,

טיפול בטיפות FML למשך שלושה חודשים לאחר הסרת משקפיים בלייזר בשיטת PRK הוא הטיפול המקובל. מטרתו למנוע צלקת בקרנית, שעלולה להתפתח בטווח המאוחר יותר, חודשים לאחר הניתוח. שלושה חודשים זה הזמן המקובל לטיפול זה. לעיתים יש צורך בטיפול ממושך יותר, במיוחד במצבים בהם המספר במשקפיים לפני הניתוח היה גבוה.

ככלל מי שמטפל בך ואחראי לתוצאת הניתוח זה הרופא שניתח אותך, ולא "התגובות שקראתי באינטרנט". לכן עליך להישמע להוראותיו, שיועילו לך יותר מקריאה של תגובות של אנשים שונים באינטרנט, שאינך יודע מיהם, איזה ניתוח הם עברו, ומה הם באמת זוכרים שאמרו להם לעשות.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה