חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

הסרת משקפיים בניתוח P.R.K06/12/2018

היי פרופסור אבי סולומון אני רוצה לשאול אותך עוד שאלה בבקשה אני הייתי בקייר לייזר בנתניה בבדיקת התאמה בדקו אותי אופטומטריסטים ורופא אחד וכשנכנסתי לרופא הוא בדק אותי עם מכשיר שממש ממש סינוור לי אתה עיניים ואמר לי את המילה prk ושהוא הרופא שינתח אותי בתל אביב עכשיו ברצוני לדעת מה הניתוח הזה בעצם? והאם כדאי לי לעשות אותו יש לי מספרים דיי בינוניים כאלה 5.75 ו6 האם אני יוכל לראות מהלוח בבית ספר(אני בן 17.6) שלושה ימים אחרי הניתוח? תוך כמה זמן אמורים לראות 6/6 והאם מותר להרטיב את העיניים במקלחת אשמח אם תענה לי בהקדם בהקדם זה חשוב ודחוף לי תודה רבה!

שלום אורי,

ניתוח PRK הוא ניתוח בו מבצעים שיוף עם הלייזר על פני הקרנית, ללא חיתוך הקרנית. לאחר הניתוח יש שבוע של החלמה, שבו יש עדשות מגע ברציפות. בשבוע זה הראייה מטושטשת, ו-3 ימים לאחר הניתוח לא תראה כל כך ברור. תוכל לתפקד, ללכת ללימודים, לצאת לבלות בערב וכו', אך יהיה לך קשה לקרוא אותיות קטנות וללמוד לבחינות. לאחר שבוע כשהריפוי של הקרנית מסתיים - מוציאים את עדשות המגע. בשלב זה יש ראייה תפקודית סבירה, אך לא ראייה מושלמת. ראייה של 6/6 מושגת תוך חודש עד חודשיים, וזה שונה מאדם לאדם. מבחינת תזמון הניתוח- רצוי שהניתוח יתבצע לפחות חודש לפני בחינות מגן או בחינות בגרות. תוכל לבצע את הניתוח אצלנו, ב"הדסה אופטימל", המכון של הדסה להסרת משקפיים בלייזר, עם מערכת הלייזר המשוכללת ביותר שקיימת כיום בארץ - ה Teneo 317 של Technolas.

ניתוח PRK מתאים במיוחד לאנשים כמוך הנמצאים לפני גיוס, ומתכננים להגיע ליחידה קרבית.

מידע מפורט נוסף תוכל לקבל אצלנו אם במהלך בדיקת ההתאמה (עליך לבוא עם אחד מהוריך מכיוון שעדיין לא מלאו לך 18). לחץ כאן למידע על הניתוח. לחץ כאן לפרטים ליצירת קשר וקביעת בדיקת התאמה.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה