חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

המתנה למספר יציב03/02/2016

שלום..
שמי יוסי
אני בן 22.
המידה שלי במשקפיים כרגע
בעין ימין: – 9.75, צילינדר 1.25 –
לפני שנה:  9.75 –  וצילינדר 0.75 –
עין שמאל:  8.00 –  צילינדר 2.25.
לפני שנה 8.25- צילינדר 1.75-

עברתי בדיקת התאמה בשני מקומות ונמצאתי מתאים מבחינת עובי קרנית ושאר דברים.

רק לגבי האם לחכות שהמספר יתייצב קיבלתי תשובות שונות, ביום יום אני מרכיב עדשות מגע כך שאני מעוניין לעשות את הניתוח בהקדם האפשרי .. אך יחד עם זאת לקבל תוצאה טובה עד כמה שניתן.
אשמח לשמוע את דעתך בנושא..

תודה רבה!

שלום יוסי,

השוואת המספרים שלך במשקפיים כיום ולפני שנה מצביעה על עלייה של הצילינדר ב- 0.50 דיופטר. מדובר בעלייה קלה מאוד, שיתכן שאינה אמיתית, מכיוון שיתכן שקיבלת משקפיים עם צילינדר נמוך ממה שאתה צריך וכבר לפני שנה היה לך צילינדר כמו בבדיקה היום. ניתן לאמר בבטחון של 95% שאתה יציב, ושניתן לבצע ניתוח להסרת משקפיים בלייזר.

יש לזכור שיש סיכוי של 5-10% להופעה של מספר קטן בעתיד הקרוב או הרחוק (ושהו גם הסיכוי שהמספר ימשיך לעלות במידה קטנה גם אם לא תעשה את הניתוח). צריך לקחת את הסיכוי הזה בחשבון כשמחליטים לבצע את הניתוח. יחד עם זאת מדובר בסיכוי לעלייה של מספרים קטנים שבד"כ לא מצריכים משקפיים. אם חוזר מספר שמצריך משקפיים (בד"כ סביב ה 1.00-) ניתן לבצע ניתוח תיקון.

עליך לזכור שעדשות המגע שאתה מרכיב כעת מסוכנות הרבה יותר מהניתוח. לכן - כשאתה שוקל את הסיכוי מול הסיכון (ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מול המשך השימוש בעדשות מגע) אין כל ספק שההחלטה לבצע את הניתוח כעת היא ההחלטה הנכונה והבטוחה ביותר, שגם תבטיח את בריאות עיניך לטווח הרחוק.

מבחינת עלויות - אין כל ספק שעלויות השימוש במשקפיים ובעדשות מגע (כולל החלפת מסגרות ועדשות משקפיים, רכישת עדשות מגע, רכישת תמיסות חיטוי לעדשות, בדיקות אופטומטריסט וכו') לאורך כל השנים תהיינה הרבה יותר גבוהות מהעלות החד פעמית של הניתוח המבוצע כעת.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה