חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

הזזת העין בזמן הניתוח19/11/2016

אחרי התלבטות ארוכה עשיתי את ה prk לפני 4 יום ובמהלך הניתוח הזזתי את העיניים בזמן שהלייזר עשה את השיוף במיוחד בעין השמאלית יכול להיות שזה לא עשה את השיוף כמו שצריך? אני מאוד מודאג .. בעין השמאלית מרגיש כאבים וראיה מטושטשת ןהעין הימנית יןתר נורמלית וגם את הטיפות שהביאו לי אני שם רק פעמיים ביום במקום 4 פעמים
פעמיים ביום זה בסדר כו שלהקפיד על 4??

גל

שלום גל,

אל תדאג. בכל מכשירי הלייזר המתקדמים יש מערכות עקיבה מהירות מאוד, המזהות את מיקום האישון, ועוקבות במהירות רבה אחרי העין, כך שקרן הלייזר משייפת רק את מרכז הקרנית. מערכות העקיבה מהירות יותר מתנועות העין המהירות ביותר, וכך מתאפשר שיוף מדוייק במרכז הקרנית גם אם העין זזה.

הסיבה שאתה רואה מטושטש היא בגלל שביום ה 3-4 שלאחר הניתוח מגיעה שכבת תאי האפיתל למרכז הקרנית, ואז נוצר במרכז הקרנית קו תפר (איזור חיבור) בו נפגשים תאי האפיתל שהגיעו מכל הכיוונים מהיקף הקרנית אל המרכז. קו החיבור הזה מחוספס ולא סדיר, ולכן יש ירידה בראייה בשלב הזה. ירידה זו חולפת, ובימים הבאים צפוי שיפור בראייה כששכבת תאי האפיתל במרכז הקרנית נעשית חלקה וסדירה. לא מומלץ להשוות את הראייה בין שתי העיניים בשלב זה, מכיוון שכל עין מתרפאת בקצב אחר. קצת סבלנות ואתה תראה הרבה יותר טוב בכל עין בעוד מספר ימים.

זה שאתה לוקח טיפות פעמיים במקום 4 פעמים ביום זה דבר חמור ובלתי מתקבל על הדעת!!! אתה פשוט רשלן ועצלן!!! אתה בטח רצית שהטיפול של הרופא יהיה מדוייק!!! רצית שהלייזר ישייף לך את הקרנית בצורה מדוייקת?? אתה רוצה תוצאה מדוייקת?? אז למה אתה לא מדוייק??? למה אתה לא מקפיד על הטיפול כנדרש? אמרו לך לשים את הטיפות 4 פעמים ביום, אז תעשה את זה בדיוק כמו שאמרו לך, ובלי לחפף!!!

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה