חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

הדבקה בהרפס בעין ממש ממש דחוף בבקשה!!19/09/2020

לפני יומיים הייתי במיון עיניים עקב כאב באזור העין שקרה לאחר עקירת שן.
הרופאה בדקה והכל היה בסדר. כשהמתנתי שמעתי שיחה של בחור בטלפון שאומר שיש לו הרפס בעין באוזן ומתחת לשיער. הרופאה קראה לי להיבדק כ20 דקות אחרי שהוא נבדק באותו המכשיר. כשנכסתי אמרתי לה שאני מפחדת ושתחטא את המכשיר היא אמרה בצורה החלטית שזה לא מדבק ושאין מה לדאוג. אני יומיים אחרי ופשוט לא מתפקדת.הלכתי בגלל כאב אחרי עקירת שן ואוכל לחטוף משהו יותר גרוע!??? הרי נבדקנו באותו המכשיר!! אין נהלים? לא אמורים לנקות את זה?? אני ככל כך מתחרטת שלא ויתרתי על הבדיקה הנוספת . כבר מהבוקר היום כואב לי הצד השני בכלל בפנים ושורפות לי שתי העיניים.עין שמאל מעט אדומה ומגרדת וכואב לי באזור לחי שמאל זה הצד השני בכלל לא של העקירה!! האם יכול להיות שנדבקתי בהרפס בעין מהמכשיר או מהטיפות הרחבה שהיא שמה??? בוודאות נבדקנו באותו המכשיר!
הבנתי מקריאה שיש הרפס זוסטר שכנראה לא מדבק, ושיש שני סוגים של הרפס סימפלס 1 2 שהרפס סימפלקס יכול לבוא בצורה של פצעים ישר בתוך העין, או לבוא בצורה שזה בעצם הרפס השפתיים שיושב על העצב ומתפרץ באופן פנימי יותר
מה אני אמורה לעשות? אני לא סובלת מהרפס ואני בספק אם יש בכלל את הוירוס אצלי בגוף. אם אני לא נשאית של ומרוס ההרפס אפשר להידבק? ואם אני נשאית ואין החפרצויות אז עדיין אפשר להידבק? ה3י רשום שמניעת הדבקה בהרפס זה הגיינה אז איך במצב כזה בית חולים לא שומר על הגיינה בין המטופלים?? אני בלחץ מטורף.בלחץ ממש:לא מתפקדת בבית לא ישנה . פשוט בא לי להתעורר ולהבין שזה סיוט שהתעןררתי ממנו כי אני פשוט לא מתפקדת!! חוסר אחריות של הרופאה להגיד שזה לא מדבק. הרופאת משפחה שלי היתה בהלם ואמרה שבטח זה מדבק!! הלכתי בגלל כאב אחרי עקירה ואולי חטפתי משהו יותר גרוע!! בבקשה מה עושים????

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה