חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

דלקת עינים אביבית לבתי בת ה-905/10/2015

כמזה חצי שנה בתי בת ה9 סובלת לפי אבחנת רופא מדלקת עינים אביבית.. טופלה במייני טיפות עינים וכעת מטופלת עם זדיטן למשך 3 חודשים קדימה.. עליי לציין כי יש שיפור ניכר אך לאחורנה שמת לב שעין שמאל מעט התכווצה מכיוון העפעף העליון כלומר העין מעט סגורה וקטנה יותר מעין ימין.. כששאלתי את רופאת העינים מדוע זה כך? היא ענתה שהדבר כתוצאה מהדלקת..מאד לא שקטה לגביי הדבר ולשאלתי, האם הדבר יחלוף בעקבות הטיפול או שנגרם נזק לעין כתוצאה ממגוון הטיפות עינים שהשתמשנו?

רות

רות שלום רב,

דלקת עיניים אביבית בילדים היא מחלה כרונית הנמשכת מספר שנים, ובד"כ חולפת מאליה לקראת גיל ההתבגרות. אין בנמצא טיפול שגורם להעלמות המחלה, אך יש תרופות רבות שמפחיתות את עוצמת הדלקת ואת הנזקים שלה. זדיטן הוא תרופה אנטי-היסטמינית הניתנת בטיפות. זו תרופה שאין לה תופעות לואי משמעותיות, אך היא אינה יעילה במיוחד. הנפיחות של העפעף העליון היא למעשה ביטוי נוסף לדלקת האלרגית. סימן זה מראה שהטיפול שבתך מקבלת אינו מספיק כדי לעצור או להפחית את סימני המחלה.

בשנים האחרונות אנו משתמשים במשחת Protopic לטיפול בדלקת אביבית בילדים ובדלקות אלרגיות אחרות בעיניים. משחה זו אמנם מיועדת לטיפול במצבים אלרגיים של העור, אך מניסוננו ניתן לתת אותה גם לעיניים בבטיחות, ולהביא להפחתה משמעותית בסימפטומים ובסימנים של הדלקת. אנא קראי בדף זה למטה את תשובותי לשאלות הרבות של הגולשים בנושא הזה.

בנוסף מומלץ לפנות למומחה למחלות קרנית שיבדוק את בתך וירשום לה את הטיפול ההולם.

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה