חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

דלקת אלרגית 04/01/2016

שלום, אני בת 34 ו 17 שנה מרכיבה עדשות מגע רכות חודשיות ויש לי אלרגיה לאבק מגיל 24 שהתגברה בשנה האחרונה. לפני 8 חודשים התחילו לי דלקות בעיניים והלכתי לכמה רופאים שאמרו שזה מהאלרגיה לאבק וגם לרופאת קרנית שאמרה לי שיש לי יובש בעיניים.הפסקתי להרכיב את העדשות מגע רק פעם ב ואני שמה יותר משקפיים שממש לא נוח לי איתם וקשה לי להתרגל אליהם כי ההיתי כל הזמן עם עדשות…שמתי לב שגם בלילה קשה לי פתאום לראות דברים כהים גם בנהיגה ואני לא יודעת האם זה מה דלקות בעיניים?(אדומות במיוחד בבוקר שאני קמה אח״כ פחות, צורבות, כלי דם מורחבים) כי לפני זה ראיתי מצויין. קבעתי תור לבדיקת erg לעיניים ברמבם. אני כרגע משתמשת בטיפות עיניים אופטילסט ורוצה לדעת אולי זה לא מספיק ובמה אוכל להשתמש עוד? והאם יובש עובר מתישהוא? כי אני ממש מתוסכלת מזה בגלל הראיה בלילה. אני גם לא מתאימה לניתוח לייזר בגלל קרניות דקות ומספרים של 9 בכל עין. ושוקלת ניתוח השתלת עדשות האם האלרגיה שלי מפריעה לניתוח כזה? תודה אלינור.

שלום אלינור,

בדלקת האלרגית בעיניים ניתן לטפל בהצלחה בעזרת משחת Protopic. יש לנו ניסיון מוצלח של מספר שנים במשחה זו לטיפול בדלקות אלרגיות של העיניים. צשחה זו יעילה יותר מהטיפול המקובל בסטרואידים ואנטי-היסטמינים, ואין לה תופעות לואי.

בכל הנוגע להתאמתך לניתוח להסרת משקפיים בלייזר: יתכן שאת מתאימה לשיטת PRK. כדי לדעת זאת אנא מסרי לנו את העובי המדוייק של הקרנית בשתי העיניים ואת המספר המדוייק שלך במשקפיים כולל הצילינדר. לא כל מי שנפסל לניתוח לייזר מתוך כוונה להפנותו לניתוח השתלת עדשות, הוא בהכרח לא מתאים לניתוח בשיטת PRK. מומלץ לפנות לבדיקת התאמה אצלנו.

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה