חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

גיל מומלץ לניתוח25/08/2017

אני יודע שהגיל האפשרי לעשיית ניתוח בעיניים הוא 18. אך מהו הגיל *המומלץ*? אני בודק מכיוון שאופטומטריסט אמר לי שכדאי אפילו לחכות עד גיל 21 עם הניתוח כי המספר יכול לחזור. כתבת לי בתשובתך מתי אפשרי לעשות את הניתוח ולא זו היתה השאלה שלי. אני רק רוצה לדעת אם יש הסיכויים שהמספר יחזור גבוהים יותר כאשר אני עושה את הניתוח בגיל 18

שלום רב,

אתה סתם חופר. אין כזה דבר "גיל מומלץ". הגיל שבו אתה עושה בפועל את הניתוח הוא הגיל שבו אתה רוצה לעשות אותו, בתנאי שנמצאת מתאים בבדיקת ההתאמה. אם נמצאת מתאים בגיל 18, אז זהו הגיל שבו אתה יכול לעבור אותו, וזהו. אנחנו לא "ממליצים" לעבור את הניתוח בגיל כזה או בגיל אחר. אם אתה רוצה לעבור את הניתוח, ואם אתה מתאים - אז זה הגיל שבו תעבור אותו, ואין זה משנה מהו הגיל.

הסיכוי לנסיגה של המספר לאחר הניתוח בגיל 18 אינו שונה מהסיכוי לנסיגה בגילאים 21 או 25 או 32. אם המספר היה יציב לפחות שנה - אז הסיכויים לחזרת המספר שווים בכל גיל, והם בסביבת ה- 5%. במרבית המקרים מדובר בחזרה של מספר קטן כמו 0.50- או 0.75- ד'. ב 1% מכלל המנותחים תתכן חזרה לרמה של 1.00- עד 1.50-, ואז ניתן בד"כ לבצע ניתוח תיקון. אף פעם לא יחזור לך כל המספר שהיה לך לפני הניתוח, ובמקרה הגרוע מדובר על חזרה לרמה של לא יותר מ 1.50-.

שיעור ניכר מהמנותחים שלי עושים את הניתוח לפני גיוסם לצה"ל, ובטווח זמן כזה שמאפשר להם לעדכן את הפרופיל ולהשתתף בגיבושים השונים כדי להתגייס ליחידות המובחרות. בחלק מהם, בגלל זמני הגיוס ואילוצי הזמן - אני מבצע את הניתוח כבר בגילאי 17.5. בכולם הניתוח עובר בהצלחה, הם זוכים לשרת שירות מלא ביחידות מובחרות ללא משקפיים או עדשות מגע (שהן מסוכנות ובלתי נסבלות בחיילים קרביים), והתוצאה נשארת יציבה ללא חזרה. ככלל - ככל שגיל המנותח צעיר יותר - ההחלמה מהירה יותר וקלה יותר.

במקום לשבת ליד המחשב או הנייד ולשאול שאלות, אתה מוזמן לעשות מעשה - ולבוא אלינו פיזית לבדיקת התאמה. אתה תקבל ממני תשובות ישירות לכל השאלות, ואולי אפילו נסיר לך את המשקפיים לצמיתות...

התקשר ל 052-6741425.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה