חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

גילוי קרטוקונוס בשתי העיניים!04/02/2016

גילו לי לפני שנתיים שיש לי את מחלה בעיניים בשם קורטוקונוס וכהיום בגיל 32 גילו לי שיש לי בשתי העיניים ולהפסיק לשפשף את העניים מה עלי לעשות כי אני מרגיש שהמחלה מתרחבת כי הפוקוס בעין שמאל נהיה ממש קשה כי אני מאמץ את עין ימין יותר בראיה ואני לא משתמש בעין שמאל איך אני לומד לעבוד בעיניים ואיך אני מונע התפתחות וגדילת המספר של הראיה??

דודו

דודו שלום,

הדרך היחידה לעצור את התקדמות הקרטוקונוס היא ע"י טיפול הנקרא קרוס לינקינג של הקרנית. מדובר בטיפול מרפאתי הנמשך כשעה, והיוצר קשרי צילוב בין סיבי הקולגן המרכיבים את הקרנית, ובכך מחזק את הקרנית ומונע את החמרת הקרטוקונוס. טיפול זה מתבצע בכל מי שהתגלה אצלו קרטוקונוס לאחרונה, וכאשר יש עדות להחמרה במצב, כלומר: עלייה מתמשכת בקמירות הקרנית במקביל לירידה בחדות הראייה. מומלץ לפנות בהקדם למומחה לקרנית לבדיקה והחלטה על טיפול בקרוס לינקינג לקרטוקונוס.

למידע נוסף על קרוס לינקינג לקרטוקונוס באתר זה לחץ כאן.

יש לזכור שפעולה זו אינה משפרת את הראייה אלא רק עוצרת את התקדמות הקרטוקונוס. כדי לראות טוב יותר עליך להרכיב עדשות מגע קשות, או סוגים אחרים של עדשות מגע מיוחדות לקרטוקונוס. מומלץ לפנות  בהקדם לאופטומטריסט שיש לו ניסיון בהתאמת עדשות מגע מיוחדות לקרטוקונוס.

למידע נוסף על עדשות מגע באתר זה לחץ כאן.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה