חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

בעיות בשינה ואלרגיה16/02/2016

שלום פרופסור,
ביום חמישי ה11.2 עברתי ניתוח בשיטת intra prk . מאז אני כבר רואה באופן תקין יחסית ומורידים לי את העדשה היום מקווה לראות יותר טוב.
אך בלילה בזמן השינה יש לי 2 בעיות:
1. שאני ישנה ממש קשה לי לישון עם המגנים מרגישה שזה כמו כלא לעיניים אז אני ישנה עם משקפי שמש אבל אוטומטי הידיים משפשפות את העיניים מתחת למשקפיים באמצע הלילה האם זה יכול לגרום נזק לאחר הורדת העדשה?
2. אני נוטה לקום באמצע הלילה לפחות 5 פעמיים בגלל היובש בעין ולשים טיפות זה הגיוני שכל כך הרבה פעמיים אני יקום בגלל יובש?
בנוסף..יש לי אלרגיה ואני לוקחת מיזולן כמעט חצי שנה ולפני הניתוח הרופאה אמרה לי להפסיק את הכדורים מכיוון שזה מייבש את העיניים והפסקתי אך האלרגיה גוברת ומקשה. רציתי לדעת מתי אוכל לחזור להשתמש בכדורים שכל כך עוזרים לי?
תודה מראש,
לי.

שלום רב,

מעקב קפדני אחר הוראות הרופא המנתח הוא תנאי הכרחי להצלחה בניתוח. נראה שאת לא בדיוק עושה כך. אסור בשום אופן לשפשף את העיניים כאשר העדשות נמצאות על הקרנית בשבוע הראשון לאחר הניתוח. השפשוף עלול להזיז את העדשות ממקומן, לגרום לתזוזה או קילוף של שכבת תאי האפיתל, ולמנוע את הריפוי התקין של שכבה זו.

הרטבת העיניים חשובה מאוד במהלך השבוע הראשון, ואכן מומלץ להרטיב את העיניים לעיתים תכופות בעזרת תחליפי דמעות (דמעות מלאכותיות). ההרטבה המתמדת של העין עוזרת להרטבה של העדשות ומשפרת את תהליך הריפוי.

אין כל מניעה לשוב ולהשתמש כבר עכשיו בטיפול התרופתי נגד האלרגיה.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה