חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

בני שיחי' ויהי' בריא, בן 6 עם דלקת לחמית העין אביבית הוא סובל מאוד! (וגם אנחנו איתו) ---- תודה מראש!!!!04/06/2016

לאחר טיפול באסטרואידים ועליית לחץ בעין, (במעקב האחרון הלחץ בעין שמאל היה גבוה 26 ובעין ימין 16) לאור זאת הוא מטופל בלוטמקס בהתאם להכרח, ובמעקב חודשי, במקביל בספלוטן פעם ביום, להורדת לחץ תוך עיני, וכן בפטנול/ריליסטט למניעה, פעמים ביום, ודורה טירס (ג'ל סיכה)לפני הלילה ובהתאם לצורך למניעת יובש בעין, ובתוצאה סופית הוא כבר חודש לא מסוגל ללכת לבית הספר, לא יכול לפתוח עיינים בבוקר, ורק בצהרים הוא מתאושש ובערב הוא בשיא הפעילות לתוך הלילה כשאנחנו 'גמורים' בסוף יום, מה עושים? אנחנו עובדי עצות?
אנחנו גרים בני ברק ונוסעים לאריאל לרופאת עינים דר' אביגיל אמבר, קיבלנו המלצות עליה, האם לדעתך אנחנו צריכים לפנות למקום אחר? (יותר מומחה וכו')

אליהו

שלום אליהו,

מאז שהתחלנו לפני כ-6 שנים בטיפול במשחת ה- Protopic בילדים עם דלקת אביבית, אנחנו כמעט ולא זקוקים לסטרואידים. משחה זו גרמה למהפכה של ממש בטיפול במחלה זו. מהניסיון שלנו ושל אחרים, משחה זו יעילה הרבה יותר מסטרואידים, וגם בטוחה יותר.

לדעתי יש להפסיק מיד את הטיפל בסטרואידים בבנך, שגרמו לעליית הלחץ התוך עיני. אין הגיון רב בטיפול בסטרואידים, ובמקביל במתן טיפות להורדת הלחץ, שנגרם ע"י הסטרואידים. המשך הטיפול בסטרואידים עלול לגרום לגלאוקומה לא הפיכה, עם נזק לעצב הראייה.

לחץ כאן לצפייה בסרטון בנושא זה.

אנא פנה בהקדם לייעוץ אצל מומחה לקרנית.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה