חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

בירור לגבי הסרת משקפיים בלייזר01/07/2017

פרופסור שלום רב,
תודה על המידע המפורט באתר.
אני רוצה לבצע בדיקת התאמה וניתוח לייזר להסרת משקפיים.
1. מכיוון שאני מתלבטת אם, מתי והיכן לבצע את הניתוח, ולאחר שקראתי את ההסברים שלך, האם ניתן לקבל טיפול מלא על ידך? בדיקת התאמה,ניתוח וליווי ?
אני מאיזור המרכז .

2. אני בת 32,רווקה. האם כדאי לחכות עד אחרי סיום הלידות לביצוע הניתוח ? שמעתי מכמה נשים שעברו ניתוח להסרת משקפיים שלאחר הלידה חזר להם המספר.

כמו כן, אני מרכיבה בערך 11 שנים עדשות מגע במשך הרבה שעות במהלך היום, היו לי מספר פעמים זיהומים בקרנית כתוצאה משימוש בעדשות מגע. לא בדקתי מעל שנה את המספר שלי.לפי מה שאני יודעת המספר הינו מינוס שלוש וחצי בשתי העיניים ב-4 שנים האחרונות.

אודה על עזרתך,

תודה רבה,

שני .

שלום שני,

כמובן. אני בודק, מנתח ומבצע את כל בדיקות המעקב אחרי כל המנותחים שלי בעצמי (ולא שולח אותם לרופאים אחרים, או לאופטומטריסטים...).

אם את יציבה במספר במשקפיים - ניתן לבצע את הניתוח כבר עכשיו. את גם לא יודעת מתי בדיוק תלדי, ומתי תסיימי את הלידות. ככלל - הריון ולידה לא גורמים לעליה במספר, אם המספר היה אמנם יציב לפני ההריון. מי שחושבת שהמספר שלה עלה בעקבות ההריון, זה בגלל שהמספר כנראה לא היה יציב גם קודם, והיה ממילא עולה.

אם היו לך מספר זיהומים בקרנית בגלל עדשות מגע, אזי אסור לך להמשיך ולהרכיב אותן. אם היית עושה ניתוח להסרת משקפיים בלייזר - היית נמנעת מזיהומים אלו.

ישיבה ליד המחשב או הנייד לא תעזור לך להסיר את המשקפיים... פשוט תבואי לבדיקת התאמה. 052-6741425 או 1800-200-222.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה