חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

אני רוצה לעשות לייזר10/02/2015

אני רוצה לעשות לייזר. האם זה מסוכן?

שלום רב,

לא, ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר אינם מסוכנים. מדובר בניתוחים בטוחים ומצליחים, הקיימים מזה כ- 29 שנים. אמנם קיימים סיבוכים ותופעות לואי, אך אלו נדירים וניתנים ברובם למניעה או לטיפול. לחץ כאן למידע על תופעות הלואי והסיכונים הכרוכים בניתוחי לייזר להסרת משקפיים.

במהלך השנים השיטות השתכללו, ונעשו בטוחות ומדוייקות יותר. מה שמגדיל את סיכויי ההצלחה הוא תהליך בדיקת התאמה קפדני אותו אנו מבצעים לכל מי שמעוניין בהסרת משקפיים בלייזר. תהליך בדיקת ההתאמה כולל סדרת בדיקות מקיפות שנועדו לוודא שאכן אתה מתאים, ושאין סיכון כלשהוא בביצוע הניתוח. לחץ כאן למידע על בדיקת ההתאמה.

בנוסף קיימות מערכות מדוייקות שמצלמות את מבנה הקרנית ויוצרות תבנית שיוף המותאמת לנתונים של העין שלך (מבוססות על טכנולוגיית ה- wavefront). מדידה זו נועדה לבצע שיוף מדוייק של הקרנית להשגת תוצאה אופטימלית. מערכות משוכללות המופעלות במהלך הניתוח (מערכת עקיבה מהירה, מערכת לזיהוי הקשתית ולעיקוב אחר רוטציה של העין) מבטיחות שיוף מדוייק גם תוך כדי תנועה של העין תוך כדי פעולת הלייזר.

מעבר לטכנולוגיה - אין תחליף לתפקידו של הרופא המנתח, הן במהלך הניתוח והן במעקב שאחריו. הרופא המנתח אחראי לשיטתנו על כל התהליך, החל מבדיקת ההתאמה, דרך הניתוח, ובהמשך הוא מלווה את המנותח בכל תהליך ההחלמה והביקורות שלאחר הניתוח.

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה