חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

אלרגיות כרוניות וניתוח לייזר28/03/2016

היי אני בת 21 ומגיל מאד צעיר ישלי עניים רגישות מאד. אלרגיות אביב ולחמית העין.יובש וקרומים בלתי נסבלים. בנוסף ישלי מספר ללא צילינדר מינוס 6.5 בשני העניים ואני מרכיבה עדשות מגע רכות יומיות. בגלל העדשות האבק וכל האלרגנים באוויר אני סובלת מאד מאלרגיות וגרד בענים. קמה באמצע הלילה עם דמעות בלתי פוסקות ורגישות לאור. הקרומים לפעמים נתקעים לי באמצע האישון ומאד קשה להוציא אותם. אני עשיתי בדיקה בקייר בשביל הסרת משקפים בלייזר ויצאתי מתאימה אבל אני מאד מפחדת בגלל כל ההסטוריה והרגישות בענים. האם מומלץ לקחת את הסיכון? ואם כן האם אפשר לבוא לפגישת יעוץ אצל המומחה?

מיטב

שלום מיטב,

ראשית - אם את אכן סובלת מתופעות אלרגיות כ"כ משמעותיות בעיניים - עלייך להפסיק לחלוטין את השימוש בעדשות המגע. עדשות המגע מחמירות את כל התופעות שהזכרת. לאחר מכן מומלץ לפנות למומחה לקרנית כדי לקבל טיפול תרופתי יעיל לדלקת האלרגית. קיימות תרופות יעילות ביותר לדלקות אלרגיות של העיניים הניתנות בטיפות או במשחות, והכוללות אנטי היסטמיניים ומייצב תאי מאסט, סטרואידים, ואימונו-מדולאטורים. אחת מהתרופות הללו בודאי תתאים לך. השילוב של המנעות מוחלטת מעדשות מגע עם טיפול תרופתי נוגד אלרגיה יקל באופן משמעותי על הסימנים והסימפטומים של האלרגיה בעיניים.

לאחר שהעיניים תהיינה שקטות למשך מספר שבועות תחת טיפול תרופתי מתאים, כלומר: ללא גרד, אודם, הפרשות או דמעת - ניתן יהיה לשקול לעשות ניתוח להסרת משקפיים בלייזר. היתרון של הניתוח הוא בזה שלא תזדקקי יותר לעדשות מגע, דבר שיקל עלייך מבחינת הדלקת האלרגית.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה