להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 29/11/2014 לייזר בעיניים. חיתוך לאסיק

    עשיתי ניתוח לייזר ביום שלישי האחרון הביאו לי טיפות סטרודקס ואופלוקס. כיום שאני שמה את הטיפות זה ממש שורף לי ומגרד בעיניים. מה לעשות? בנוסף יש לי שטף דם בעיניים למעלה

    שלום מורן,

    עליך להמשיך ולהשתמש בטיפות על פי הנחיות הרופא המנתח. צריבה קלה בעיניים לאחר מתן טיפות הוא מצב שכיח, שאינו גורם לנזק לעיניים.

    שטף הדם הוא תוצאה של הואקום של טבעת המיקרו-קראטום שבה השתמש המנתח בניתוח כדי לבצע את פיצול הקרנית (אני מניח שעברת את הניתוח בשיטת LASIK). שטף הדם חולף בד"כ תוך שבועיים מהניתוח.

    בברכה,


    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.