להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 23/06/2019 יובש בפה ועיניים בעקבות שימוש במקסיטרול בויגמוקס ובהילו קומוד

    בת 58, בעקבות פצע בקרנית טופלתי בויגמוקס ובטוברקס לאחר מכן במקסיטרול ובהילו קומוד ומאז סובלת מיובש בפה ובעיניים. האם זוהי אחת מתופעות הלוואי של אחת מהתרופות? או שאלה הם תופעות הורמונאלית של גיל המעבר?האם אתה מקבל מבוטחי מכבי?

    ענת

    h
    שלום ענת,

    אין קשר בין הטיפול שלקחת ובין יובש בפה ובעיניים.

    השילוב של יובש בפה ובעיניים מחייב בירור לשלילת תסמונת סיוגרן - מחלה אוטואימונית בה יש פגיעה בבלוטות הרוק, בלוטות הדמעות והפרקים. מומלץ לפנות לבירור אצל רופא עיניים, אצל מומחה לרפוטת הפה, ואצל ראומטולוג.

    בברכה,

     
    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.