להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 08/12/2016 טיפות

    היי עשיתי לפני פחות מחודש את ניתוח הprk , הקפדתי נורא על הטיפות ולאחר הוצאת העדשות נאמר לי להמשיך עם הסטרואידים , הבקבוקון נגמר לי ולא טיפטפתי אותם במשך 3 ימים בערך.. האם זה נוראי?
    מה יכול לקרות לי? ומה אוכל לעשות כדי לשפר את המצב..
    תודה!

    עדן

    eye-drops
    שלום עדן,

    מטרת הטיפות המכילות סטרואידים היא למנוע צלקת בקרנית. חובה לקחת אותן ברציפות כל יום, על פי הנחיות הרופא, ולא בערך, ולא כאילו. כמו שרצית שהלייזר יהיה מדוייק, וכמו שרצית שהרופא יהיה מדוייק בניתוח שלו - עכשיו אתה צריך להיות מדוייק, ולשים את הטיפות כל יום בדיוק כפי שאמרו לך. אם הטיפות נגמרו - עליך לפנות לרופא המנתח שלך ולבקש מרשם חדש.

    בברכה,

     
    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.