להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 15/05/2017 דלקות עיניים

    שלום ד״ר, לקחתי במשך 4 ראקוטן 20 מ״ג וכתוצאה מכך נגרמו לי דלקות בעיניים, אני סובלת במיוחד מדלקת עפעפיים שמובילה גם לשעורה. אני אשמח לדעת אם אחרי שמפסיקים את הכדורים גם התופעות האלה יעברו, או שאני הולכת להישאר עם זה כל החיים? תודה מראש

    נוי

    h
    שלום נוי,

    ראקוטן גורם לפגיעה בהפרשת השומן מבלוטות השומן הנמצאות בעפעפיים, וכתוצאה ליובש קשה בעיניים. היובש עלול להימשך זמן רב לאחר הפסקת הטיפול. בד"כ התופעה חולפת תוך כ-6 חודשים מהפסקת הטיפול, ולעיתם אף יותר.

    בברכה,

     
    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.